بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


حمایت همه جانبه هواداران در بازی با سایپا قدم بلندی بسوی قهرمانیست.

غرور ناشی از قهرمانی نیم فصل،ظاهرا کار دست اصفهانی ها داده است!
بازیکنان سپاهان فکر می کردند با باختی که استقلالی ها مقابل تیم داماش دذر هفته 17 لیگ برتر متحمل شدند و باعث شدند تا تیمشان به صدر جدول و نهایت قهرمانی نیم فصل دست پیدا کنند،حق واقعیشان بوده و استقلالی ها نبایستی از دوم شدن ناراحت می شدند!
آری .... وقتی استقلال با آن وضعیت و اتفاقات افتاده در سفر به رشت با کلی محروم و مصدوم پای به دیدار حریف رشتی گذاشت و در نهایت در عین بدشانسی و اشتباهات داوری که به گواه همه کارشناسان باید یک پنالتی در اوایل نیمه اول برای استقلال گرفته میشد و یک بازیکن داماش نیز در ادامه اخراج میشد،نتوانست نتیجه ای مناسب بگیرد و در نهایت قهرمانی نیم فصل را در سینی گذاشت وبه سپاهان اصفهان هبه کرد.از دست دادن این عنوان مجازی قهرمانی نیم فصل فقط تنها ضرری که به پسران آبی وارد کرد از دست دادن یک هوادار استقلالی بود که بر اثر آن باخت کذایی سکته کرد و جانش را از دست داد!
مع الوصف؛با شروع نیم فصل دوم لیگ برتر می بینیم که سپاهان در خانه و در بازیهای خارج از خانه یکی پس از دیگری بازیهایش را واگذار می کند و آرام آرام شاهد اختلاف امتیازش با استقلال صدر نشین فعلی لیگ برتر می باشد!لذا اگر فردا استقلال بتواند با حمایت هوادارانش سایپا را برای دومین بار در طی 10 روز اخیر شکست دهد اختلاف خود را با سپاهان به عدد 6 و با فولاد خوزستان که با شکست دادن سپاهان به جای این تیم در رده دوم جدول قرار گرفته به عدد 4 خواهد رساند.پس فردا روز حساسی برای استقلالی ها می باشد و می بایست آن دسته از طرفدارانی که دائما عنوان می کردند چون فرهاد به تیم بازنگشته به استادیوم بروند و با همراهی آن دسته از هوادارانی که در بازی رفت به استادیوم رفتند و در پایان بازی با باخت استقلال نام فرهاد مجیدی را صدا زدند با حمایت دیگر هواداران واقعی استقلال،تیمشان را یک قدم به قهرمانی لیگ نزدیک کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 11 / 10 / 1391برچسب:لیگ برترفوتبال,هفته نوزدهم,صدرنشینی,حمایت هواداران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com